.

درباره پايگاه

مدیریت پایگاه: »
محمد نوعی

بسم الله الرحمن الرحیم...... عرض خسته نباشی به تمامی دوستان بنده حقیر این وب را برای شناساندن دوستان عاشق اهل بیت و ولایت درست کرده ام. هر دوست عزیزی که شوق جهاد و شهادت را دارد می تواند در این وب ثبت نام و از امکانات وب استفاده بکند. قصد این وب نشان دادن مردم و نوجوانانی است که برای دینشان حاضرند جان شیرینشان را در راه خدا بدهند..... به مردمی است که در مقابل این شیردلان ایستاده اند و چشمهایشان را بر حقیقت بسته اند....... .............................. دوستان عزیز با پیام ها و نظر های گرمتان به دشمنان این ملت نشان دهید که آن شور شوق از پدر و مادرتان به شما ارث رسیده. .............................. اگر کسی قصد همکاری با بنده حقیر را داشت میتواند به (current313martyr@mailfa.com) پیام دهد. .............................. به امید او................

مطالب

لینک

» کانون شاهد وایثار دانشگاه پیام نور شیراز
» رقیه
» هيئت شهداي گمنام
» وبسایت روشنگری
» کانون فرهنگی هنری شهدای فتح المبین روستای استقلال
» چادر ممنوع
» حلقه صالحین شهیدسیدحسین موسویان
» شهدای دارالولایه سیستان
» جمعـــــــه های انتظار
» ثارالله
» دیوونه ی حسین حسین حسین
» آواز چت(چت روم اسلامی)
» طلوع ستاره (اللهم عجل لولیک الفرج)
» پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 20-13
» با من به کربلا...
» هیئت عشاق الحسن (پیروان ولایت) قم المقدسه
» یـــــوسف زهـــــــرا
» نقش زنان ایران در انقلاب
» ๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
» *‏‏*‏‏*‏یا مهدی‏(عج)***
» وبسایت روشنگری
» وبسایت روز گردان
» وبلاگ فرج فا
» وبلاگ آخرین بت شکن
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پادگان شهیدان دوران-شهادت افتخار ماست و آدرس samen-mn313martyr.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روزانه لینک

همسنگران

ابزار و قالب وبلاگ

معببر سايبري فندرسک آخرين بت شکن ثامن تم
محمد نوعی پنج شنبه 21 دی 1398 10:37 ::

با سلام......

از اینکه به ادامه ی مطلب آمده اید....متشکرم

برای همکاری با ما میتوانید یکی یا چند لوگو از لوگو های زیر را به عنوان حمایت و پشتیبانی و همکاری با ما در وبلاگ یا وبسایت خود قرار دهید یا این پادگان را به دوستان خود معرفی کنید....اجرتان با خدا

--------------------------------------------

لوگو های وبلاگ:


پادگان شهیدان دوران





برای قرار گیری هر لوگویی که دوست داشتید میتوانید آدرس زیر هر لوگو را در کد های اضافی و یا در یک جا از ویرایش قالب خود بگذارید.....

----------------------------------------

برای معرفی این پادگان به دوستان خود بر روی لینک زیر کلیک کنید

(معرفی به دوستان)

.

.

.

یا علی


نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت23:04---10 آذر 1393
محمد نوعی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ محمد نوعی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


رضا
ساعت10:37---9 دی 1392
به نام خدا

باخامنه ای کسی نگردد گمراه

او در شب فتنه می درخشد چون ماه

سلام خسته نباشید.

ممنون که به من سر زید.

اجرکم الی الله
پاسخ مدیر وب:خواهش میکنم ... وظیفه بود.


ghannad
ساعت12:22---27 مرداد 1392
با سلام وخسته نباشید مطالب مفیدی قرار داده اید وبلاگتون لینک شد در صورت تمایل وبلاگ مرا لینک نمایید .اجر شما با حضرت فاطمه س
پاسخ:و علیکم السلام.... همسنگر عزیز آدرس وبتون رو ندادید


پایگاه اینترنتی آخرین بت شکن
ساعت5:33---15 مرداد 1392
بدون شرح
از این وبلاگ دیدن کن
http://zoocity.blogfa.com/


نازنین
ساعت4:06---3 فروردين 1392
سلام
خسته نباشی وبلاگ توپی داری تبریک میگم.
من تو این سایت فعالیت میکنم اگه درآمد خوبی داره اگه مایلید خوشحال میشم بیای.
http://parspa.com/?q=regnuser&moref=kamran


مریم
ساعت11:41---19 اسفند 1391



http://yasarallah-hosein.rozblog.com/








عصر یک جمعه دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده است؟





چـــــرا آب به گلــــدان نرسیده است؟ چـــــرا لحـــظه بــــاران نرســــیده اســـــت؟


[گل][گل][گل][گل]


[گل][گل][گل]


[گل][گل]


[گل]


......


باسلام من اپم با عنوان متنی برای امام حسین


ممنون میشم بیاید و نظرتونو بگید





حسین
ساعت10:40---14 اسفند 1391
با سلام خدمت هم سنگری عزیز با تشکر از لبیک شما برادر گرامی من هم سنگریت شدم شما هم لینک کنید

محمد عارف
ساعت3:58---8 اسفند 1391
سلامو عرض ادب دارم خدمت شما دوست عزیز

از پیام شما تشکر میکنم وب سایت خوبی دارید انشاالله موفق باشید من شما را لینک کردم


هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت9:10---6 اسفند 1391
با سلام

با مطلب جدید به روزیم

منتظر حضورتان


شریک دزد دوستار مهدی
ساعت22:12---30 بهمن 1391
زندگی یعنی اینک درمانده بشو
جانت را بده و فرمانده بشو
خدایا مارا انگشت شصت عمار برای امام زمان بگردان
نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا کسی برای شهادت به کربلای تونیست


آخرین بت شکن
ساعت20:52---30 بهمن 1391
دو رو شدی دَوران
قالب عوض می کنی
به ما هم سر بزن
مگه ما یت سازا دل نداریم دَوران
یا مهدی ادرکنی


آخرین بت شکن
ساعت13:08---30 بهمن 1391
سلام برادر
تبریک می گم خونه تکونی کردی
اون قبلی بهتر بودا..
فضات باز تر بود
اما چرا شماره ات رو نوشتی؟
نمودونی چقدر سودجویی می کنن؟
یا مهدی ادرکنی
صلاح وبلاگ خویش را نوعوان دانند


hadi
ساعت6:13---30 بهمن 1391
سلام دوستم وبلاگتو توی وبگردیام پیدا کردم خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتودرباره ی تبادل لینک بگی اگه مایل بودی مارو بانام حلقه صالحین وآدرسring_salehin.lxb.irلینک کنیدودربخش نظرات خبردهیدتاشماراهم لینک کنیم
اجرت با اقا


کانون انتظار
ساعت14:04---27 بهمن 1391
سلام وبلاگ کانون انتظار قصد دارد وبلاگ هایی با موضوع ))مهدویت،مذهبی،شهدا،حجاب و… ((را ثبت کند.
وبلاگ شما هم ثبت شد.
درصورت امکان مارا لینک کنید
درضمن کانون لوگوی وبلاگ ها وسایت هارا قبول می کند
کانون وبلاگ ها و سایت های فرهنگی مذهبی
Kanoon313.lxb.ir


نورالهدی
ساعت12:42---27 بهمن 1391
وب خوبی دارید . لینکتون کردم. یا علی

هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت14:50---26 بهمن 1391
با سلام

با مطلب جدید به روز هستیم

http://oshagholhasan.mihanblog.com/


هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت14:50---26 بهمن 1391
با سلام

با مطلب جدید به روز هستیم

http://oshagholhasan.mihanblog.com/


هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت14:50---26 بهمن 1391
با سلام

با مطلب جدید به روز هستیم

http://oshagholhasan.mihanblog.com/


هیئت مذهبی فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت14:50---26 بهمن 1391
با سلام

با مطلب جدید به روز هستیم

http://oshagholhasan.mihanblog.com/


مریم
ساعت18:03---22 بهمن 1391
سلام
شماهم لینک شدی
نمیدونستم با چه عنوانی لینکتون کنم
بیاید ببینید اگه خواستید عوضش کنم
یاعلی


رضا
ساعت14:01---21 بهمن 1391
سلام ممنون که بهم سر زدی
در صورت تمایل به تبادل لینک
من رو با اسم :جمعـــــــه های انتظار لینک کنید
بعد بگویید با چه اسمی لینکتان کنم
یا علی


آخرین بت شکن
ساعت13:25---21 بهمن 1391
سلام محمد بایک اهل سنت قراره مناظره کنم
رفتم وبش بهش نظر دادم
اونم داد و نوشت باشه فقط فحاشی نباشه
گفتم بهت خبر میدم(حسابت از وهابیت جداست؟)
یاعلی
پاشو بیا هل من مناظر می طلبه


مریم
ساعت10:22---21 بهمن 1391
سلام دوستم وبلاگتو توی وبگردیام پیدا کردم خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو بگی
و درصورت تمایل همو لینک کنیم
منتظرتم


شهدای دارالولایه سیستان
ساعت16:53---20 بهمن 1391
سلام
وب جالبی بود .به مام سربزن تا باهم تبادل لینک کنیم


زهره رمضانی
ساعت5:48---20 بهمن 1391
با سلام خوش حالم از این بابت که به وب من اومدید.سایت زیبایی دارید.لینکتون کردم.شما هم من رو لینک کنید.

دیوونه ی حسین
ساعت15:28---19 بهمن 1391
جانم فدای رهبر

سلام خوشحال می شم جزء همسنگرانتان باشم شما هم لینک شدید



یا حسیــــــــــــن};-
پاسخ: خیلی ممنون شما هم لینک شدین


حسین بهمنی
ساعت17:52---18 بهمن 1391
با عرض سلام خدمت دوست گرامی...
ممنون که به وبلاگ خودتان سرزدید...
باعث افتخار اینجانب می باشد که با شما تبادل لینک داشته باشیم...
وبلاگ شما با افتخار لینک شد...
باز هم به ما سربزنید..
اللهم عجل لولیک الفرج


....
ساعت19:32---15 بهمن 1391
چی شد برادر.................

13-20
ساعت15:49---13 بهمن 1391
با سلام
خسته نباشید
تبارک الله موفق باشید در این مسیر درست

اخوی لینک شدید لطفا وب ما را با نام
پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 20-13
لینک نمایید
یا علی


هیئت مذهبی-فرهنگی عشاق الحسن قم
ساعت17:06---12 بهمن 1391
با سلام

آدرس لینک ما را اصلاح کنید
oshagholhasan.mihanblog.com


مجنون بین الحرمین
ساعت16:21---11 بهمن 1391
با سلام...وب خوبی دارید،خوشحال میشم تبادل لینک کنیم...یا زهرا

swcomputer
ساعت0:36---11 بهمن 1391
با سلام.
وبلاگ خوبی داری ولی میتونه خیلی بهتر از اینم بشه.
فروشگاه و ارزانسرای اینترنتی ما می تواند شما را در بهتر کردن وبلاک و خرید انواع برنامه ها ، فیلم های آموزشی ، مستند ، نرم افزارهای گوناگون و ...
کمک کند
منتظرتان هستیم.
فروشگاه : http://www.swshop.hamvar.ir
وبلاک : http:\\www.swcomputer.loxblog.com


هیئت عشاق الحسن
ساعت18:18---9 بهمن 1391
با سلام
برادر شما لینک شدید.
یاحق


هیئت عشاق الحسن
ساعت18:18---9 بهمن 1391
با سلام
برادر شما لینک شدید.
یاحق


وبلاگ مذهبی عشاق الحسن
ساعت3:03---9 بهمن 1391
لینکتون کردم
از وبلاگ ما بازدید کنید.


๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
ساعت1:44---5 بهمن 1391
سلام لینکتون کردم

یا علی
پاسخ:یا علی....................


abudi
ساعت15:35---4 بهمن 1391
سلام

ممنون که سر زدی

لینکت کردم

لینکم کن
پاسخ:خواهش میکنم لینک شدین


๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
ساعت0:22---4 بهمن 1391
سلامدر صورت تمایل به تبادل لینک با ما در میان بگذارید.یا علی
پاسخ:سلام...من شما رو لینک کردم یا علی


رضا
ساعت15:20---25 دی 1391
سلام

خسته نباشید

ان شاء الله که موفق شوید
ممنون از نظر شما.


mma
ساعت15:13---21 دی 1391
سلام آقای نوعی اولا صدتا صلوات رو فرستادی؟

ثانیا بی سواد ثامن با ث نه با س

ثالثا عنوان مطلب اولت خیلی شبیه منه.

لینکت می کنم لینکم کنپاسخ:سلام آقای محمدزاده ی اول اولا.. نه هنوز قسمت نشده.. ثانیا من کی گفتم سامن ثالثا خب باشه...نکنه فکر کردی من از رو تو کپی کردم.. لینکت کردم مدیر محترم وبلاگ ثامن مارتر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنويسي قالب:چهارهزار شهيد
گرافيک قالب:آخرين بت شکن

منوي اصلي

زمان پايگاه

موضوعات مطالب

برچسب‌ها

امکانات پايگاه


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 167
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 81856
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک کردن عنوان وب

وبلاگ شهیدان دوران تماس با مدیر

پادگان شهیدان دوران

java4ir.blogfa.com scrollamount="1" scrolldelay="20" style="font-family: Tahoma; font-size: 10pt; color: red" direction="right"> ((پادگان شهیدان دوران خوش آمدید...هرکه دارد شوق کرب بلا بسم الله)) script type='text/javascript' src='http://rssReader.abzarak.com/code.php?t=3&back=_fff&color=_444&box=_fff&max=50&rss=http://javalord.vcp.ir/?goto=rss' > <
  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • < arrow
    home
    Gmail

    Abbout
    .shadow { -moz-box-shadow: 3px 3px 5px 6px #ccc; -webkit-box-shadow: 3px 3px 5px 6px #ccc; box-shadow: 3px 3px 5px 6px #ccc; }